<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1702859635519913333\x26blogName\x3da+lil+sumthin+from+sumone~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/\x26vt\x3d2073914089751486426', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

April 14, 2009

♥ pabila rekaan menjadi kenyataan~

salam~
pabila rekaan menjadi kenyataan..
hati terkelu, lidah terkedu..
tiada kata-kata yg mampu diucapkan..
tiada angan-angan yg datang berterbangan..
yg tinggal hanyalah secebis perasaan..
tentang keliru, pelik dan aneh..
aneh kerna xpernah dduga..
apa yg sebelum ini hanyalah sebuah cerita..
kini menjadi sebuah kehidupan..

pernah x.. korg tgk tv, muvee atau bc novel ke.. n scara kbtulan gle.. apa yg jd dlm crita 2.. jd kat korg?.. pelik kan?.. ala2 dejavu g2.. tp ble fikir2 blk.. klakar pown ada gak.. sbb klaw cam2.. korg la pelakon utama nye kan?.. *famous skejap... ngee..

bkn apa.. baru2 nie.. benda nie jd kat sorg kwn daku nie.. so dia pown cam tpinga2.. tp bley tgelak2 lg.. sbb benda nie dia jd konfius.. x taw mn nak bwat.. ye laa.. skrip xde kan.. jd kne spontan laa.. coz klaw benda nie kta dah pernah tgk jd kat org laen.. jd.. pttkah kita ikut apa yg org tu bwat?.. wlaupun kta dah tahu endin dia camne?.. atau kita ikut hati dan kpala kita sndri.. sbb kita rasa yg tu yg terbaik.. tp.. kita was2 dgn apa yg akan jadi bla akhir nnt.. hurm2...

pape pown.. sama macam dalam drama ke.. muvee ke... novel ke.. setiap apa yg jadi kat kita.. ada sebab dan hikmah nye.. setiap keputusan yg kta bwat.. kta perlu tanggung akibatnya.. lgpown.. apa lah erti kehidupan klaw kita x reti nak amek risiko kan?.. hurm2.. teringat plak kata2 seorg senior sekolah dlu.. dia kaitkan kehidupan dengan pementasan.. dan.. rsnye.. apa yg dia ckp 2.. ada betul nya...

hidup ini bak sebuah pementasan..
skrip telah dikarang..
pengarah di ats sudah pun terang..
yang tinggal hanyalah..
diri ini sang pelakon utama..
yang bakal menetukan..
berjaya atau tidak..
pementasan yg sedang berlangsung ini...

ps-kwn ku i2 sudah ada kputusan nya.. dan katanya.. itulah yg terbaik.. untuk dirinya dan orang2 di sekeliling nya.. semoga risiko yg diambil nya itu..kan menjadi titik permulaan kehidupan baru yg lebih baik bg nya.. =)

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
3:42 PM

♥ DIS GURL



    klaw dgn stranger.. sy pemalu orgnya.. klaw dgn member.. sy mmg tak tahu malu lgsung.. ^^

♥ TALK 2 HER

♥ HER TWEETS

♥ HER PAST