<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1702859635519913333\x26blogName\x3da+lil+sumthin+from+sumone~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/\x26vt\x3d2073914089751486426', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

July 6, 2009

♥ perempuan lawa vs perempuan x lawa~

salam~

realiti kehidupan antara perempuan lawa dan perempuan yg x lawa:

Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap: woow, ciri-ciri isteri idaman...
kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...

kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman nih... kesian
kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak huduh...

kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
Lelaki akan cakap: heroin sejati... !
kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...

kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: ok gak la... .
kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btl mamat tu... .
kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata:... patut pun kena reject...

kalau perempuan lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: perasaannya halus... penuh kasih sayang
kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela ni.
kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: musti anak org kaya ni..

kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: sedar pun diri...

kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: caring sungguh... .
kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu... .

kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: dont worry..i will make u happy forever
kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...

ps-dis is one of my old post from my previous blog..

Labels: ,

3 Comments:

  • aku tertanya2, di mana kamu yang memandang dengan mata hati?
    masih wujud lagikah di sini???

    tepuk dada tanya hati tanya iman tanya diri, wahai lelaki...

    By Blogger woodstacker, at July 6, 2009 at 1:17 PM  

  • tak semua lelaki akan berkata begitu azie...
    jangan kerana tidak mempunyai keyakinan pada diri membenarkan diri utk cakap menda-menda yang kita tak pasti. kta masih muda. masih jauh perjalanan dalam hidup.
    banyak lagi yang kita tak jumpa.

    trust me.. lawa ke tak lawa.. tak penting.. setiap org mendefinisikan lawa tu ikut acuan diorg sendiri.. jangan la rase diri tu tak lawa lah ape lah.. kita sendiri yang down kan diri kita.. siapa yg nak naik kan kalau bukan diri kita??

    hmmm... ape pun.. take care..

    By Blogger kayant, at July 7, 2009 at 2:20 AM  

  • woodstacker..
    maseh wujud lelaki yg memiliki mata hati..
    namun mungkin dmasa kini ianya sukar dcari..

    kayant..
    jgn risaw.. entri ini bkn dr az.. entri ini dr seorg teman n dah bertahun az dpt n postkan d blog yg lama.. trasa utk bkongsi dgn kwn2 az skrg.. i2 jee..

    namun.. az still rs ada nye sedikit kebenaran dlm post ini.. mgkin x smua lelaki mcm nie.. mgkin hanya segelintir mcm nie..

    By Blogger azie, at July 7, 2009 at 11:09 PM  

Post a Comment

<< Home

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
1:21 AM

♥ DIS GURL



    klaw dgn stranger.. sy pemalu orgnya.. klaw dgn member.. sy mmg tak tahu malu lgsung.. ^^

♥ TALK 2 HER

♥ HER TWEETS

♥ HER PAST