<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1702859635519913333\x26blogName\x3da+lil+sumthin+from+sumone~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/\x26vt\x3d2073914089751486426', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

August 11, 2011

♥ siang ikan?? gulp!

salam~



mama : kakak, amek ikan ni and siang siap2! mama nak g beli arang, mama lupa tadi..
anak  : haaaa??? *terkejut yg amat.. serius!*
mama : takkan siang ikan pun tak taw?? ank dara apa 2+ pun tak taw siangikan lagi?? *dgn mke yg cukup kerek walhal dia mmg tahu ank dia tak tahu siang ikan*
anak  : mana laa kakak taw! biasa mama dah siang siap2 dah..
mama : haish.. semua mama nak buat, saket laa mama.. tak kesian langsung kat mama.. hang tu dah laa cuti duk rumah tak buat apa.. *ok.. issue sensitip dan point besar ketika nie telah diguna pakai*
anak  : haaaaa.. k2.. tapi klaw mama balik ikan dah jd ikan cincang mama jgn salahkan anak mama yg innocent nie..
mama : ta susah.. cincang hang balik jaa nnt.. *berlalu pergi dgn slumber.. gangster sungguh mama itu! haish*

maka, setibanya di dapur, ikan diletakkan di atas alas potong.. Si anak tenung si ikan tu.. lama laa jugak..*naseb baek ikan tu tak tenung balik..haruuu..*

berkat bulan puasa *eceaahh* tetiba si anak dpt idea.. maka segala ikan disimpan dr pandangan kucing2 serta bergegas masuk ke dalam rumah.. laptop yang setiasa buka ditatapi.. dan segera di buzz nya rakan karib nya di internet...

*terasa diri bimbo sungguh! haih*

maka dgn itu stelah diteliti video2 yang ada, maka si ank dgn confident nye pergi ke dapur semula tuk siang ikan.. *sbenarnya dia angkut laptop g dapur skali.. huhu* 


ibu yang pulang tak lama selepas itu, terkejut dan suspen terhadap kebolehan anak nya.. *tapi sikit pun x puji.. cheisss!* oh! laptop pada ketika itu telah pun disimpan*

ps-sayangilah youtube dan google, kerna mereka lah rakan anda di saat ke-bimbo-an anda terserlah.. ^^

Labels: ,

4 Comments:

Post a Comment

<< Home

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
2:33 PM

♥ DIS GURL



    klaw dgn stranger.. sy pemalu orgnya.. klaw dgn member.. sy mmg tak tahu malu lgsung.. ^^

♥ TALK 2 HER

♥ HER TWEETS

♥ HER PAST