<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1702859635519913333\x26blogName\x3da+lil+sumthin+from+sumone~\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://beinazie.blogspot.com/\x26vt\x3d2073914089751486426', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

August 9, 2011

♥ kan bagus kalau camtu..

salam~

latest post dari elia si jejari runcing..

http://jejariruncing.blogspot.com/2011/08/sudah-tersurat-aku-redha.html

kan bagus kalau camtu.. takdenye nak masuk tv live nyanyi *miming* lagu Penawar rindu ke hape.. takde nye nak tunjuk boyfriend baru lagi muda ke hape.. yg penting blaja dr pengalaman.. smoga Elia lebih tabah menghadapi hari-hari yang akan datang..

kpd haters Elia tu.. bawa2 laa mengucap bulan puasa ni keyh.. sudah2 laa duk hentam dia.. bayangkan kalau korg kat tempat dia.. salah dia kee, salah si sepet kee.. tu antara diorg.. diorg gadoh pun korg dapat apa?.. dapat berita jelaaa.. *si sepet tu bunga baru nk kembang tu je yg dapat.. bukan korg*

ps-kadang-kadang, tuhan bagi kita jumpa orang yg salah supaya bila kita dah jumpa orang yg betol, kita akan lebih menghargai apa yg kita dapat.. ^^

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

♥ When you think of happiness, I hope you think of me.
10:08 PM

♥ DIS GURL



    klaw dgn stranger.. sy pemalu orgnya.. klaw dgn member.. sy mmg tak tahu malu lgsung.. ^^

♥ TALK 2 HER

♥ HER TWEETS

♥ HER PAST